Välkommen till min pysselblogg!

Välkommen till min nya blogg där jag samlar mina pysselalster! Det blir mest scrapbooking och kortmakeri, men en del annat pyssel hittar nog också hit. Jag försöker även tipsa om andra pysselbloggar, scrapbookingbutiker mm.

Min huvudblogg heter Timjan & Akleja och där skriver jag om min trädgård och min bebis samt annat som händer och berör mig.

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Thanks a lot for leaving a comment, I really appreciate it!

