Textningskurs

Tidigare i år var jag på en textningskurs på Scrapbook etc. Vi fick lära oss ”reklamtextning” som grundstil och fick sedan tips och idéer om hur man varierar och pimpar den. Det var jättekul och lärorikt, jag kommer säkert ha användning för det när jag gör kort framöver. Är nämligen inte så nöjd med min handstil, lärde mig aldrig fin handstil när jag var liten. Nu gäller det bara att öva, för det hann vi ju inte på kursen! Här kommer några bilder på de testord jag skrev.

20120211-182131.jpg

20120211-182151.jpg

20120211-182203.jpg

Det här inlägget postades i Allmänt, Scrapbooking och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Thanks a lot for leaving a comment, I really appreciate it!

