Pyssel med tapetbitar

Igår hade vi träff med pysselgruppen, temat var att klä in lådor med tapet. Jag hade beställt tapetprover från Inreda.com, fem st för endast 49 kr i porto. Dessa plus en till, alla från Pip design (säg till om nån vill veta vad de heter);

20120521-081709.jpg

Dessutom fick jag låna tapet av Mia till mitt stora projekt, minibyrån. Klädde in den och en liten låda;

20120521-081859.jpg

Bild framifrån (byrålådorna är dekorerade med servetter, decoupageteknik);

20120521-082700.jpg

Jag är jättenöjd, det var kul och blev riktigt bra! Ska nog göra framsidan på lilla lådan också, måste bara skruva bort metalletiketten först. Nu står de på mitt pysselbord, ihop med andra förvaringslösningar.

20120521-083058.jpg

Har hängt upp några egengjorda och fådda kort för att ha som inspiration.

Det här inlägget postades i Altrat, Övrigt pyssel och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Thanks a lot for leaving a comment, I really appreciate it!

