Jag vann!

Hurra hurra, jag vann Vildas kommentarstävling! 😀 Fantastiska Vilda stamps har haft en bloggcandy där de drar en vinnare bland alla som kommenterar. Eftersom jag bara älskar deras stämplar har jag kommenterat flitigt, och när jag gick in nu på kvällen för lite inspiration såg jag att jag hade vunnit! :mrgreen:

Så nu får jag välja stämplar för 300 kr – enda problemet kommer ju bli att välja bland alla underbara motiv… 🙂 Fantastiska bilder, tänkvärda texter, användbara bakgrunder… 😀

Vilken är din favorit från Vilda? Tipsa mig gärna!

Det här inlägget postades i Allmänt, Tips & Inspiration och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag vann!

  1. Diana skriver:

    Grattis, jösses vilken generös vinst!
    Saga- fe var jättesöt
    Någon av barnvagnsstämplarna kan komma till nytta om du har många vänner som får knattar.
    Lilleman fram o bak var supersöt!
    Hildur var ju hur fräck som helst!
    Brevbakgrund om du inte har nån sån tidigare, jag har använt en textstämpel jag har jättemycket.
    Gillade gräset med.

    Sv: Oh, jag tar gärna emot shoppingtips!

  2. Chruss skriver:

    Jag har ju snöat in totalt på svamphusen plus alla härliga texter de har…o annat mumsigt….Man gör lätt som en plätt av med pengar där… 😀

Thanks a lot for leaving a comment, I really appreciate it!

