Lite shopping och ett efterlängtat paket!

Shoppade lite på Panduros sommarrea idag;

20120628-220534.jpg

Två designark (tänkte efteråt att jag borde köpt fler, 6 kr st är ju fyndpris! Men jag har iofs rätt många papper redan, hehe…), halvpärlor (det enda som inte var på rea men jag har nästan slut på dem), brads, söta virkade blommor och en clear stamps-stämpel som hette ”dop” – jag vet inte vad de tänker på, visst kan väl en av klänningarna på klädstrecket ses som en dopklänning men jag tycker nog stämpeln passar lika bra om inte bättre i andra sammanhang! 🙂

20120628-221458.jpg

Och så idag kom äntligen mina vinst-stämplar från Vilda stamps! Som jag har längtat! 😀 (Inte att det tog lång tid alltså, men när man väntar på nåt känns ju tiden så lång!)

Jag föll till slut för ”Kit med skohus och vättar”, tycker det har allt – ett kul skohus, söta vättar, en blomsterälva, gulliga möss och så lite ”prylar” som en bänk, en tunna och några brevlådor. Massa kul man kan göra med dem!!

20120628-221535.jpg

Valde även Collage med lilja, har sett en del kort med den på Vildas blogg och det går att göra så fina kort med nästan bara den stämpeln! Bra om man kommer på att man ska göra ett med kort varsel. Passar ju dessutom till nästan allt! 🙂

Tusen tack för vinsten kära Vilda!!

Nu blev jag jättepysselsugen, tyvärr är det för sent för att börja nu men jag kanske får lite tid i helgen… 🙂

Ha det fint!

Det här inlägget postades i Allmänt, Scrapbooking och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Thanks a lot for leaving a comment, I really appreciate it!

