Doften av nya stämplar

Igår kväll var det ösregn och maken tittade på friidrott på tv – perfekt läge för att testa stämplarna jag vann från Vilda stamps! 🙂 Har ni tänkt på hur nya stämplar luktar? Gummi, nytt, förväntan… 😉

20120630-221052.jpg

De nya stämplarna är mer detaljerade än mina tidigare, så det gäller att man får bläck på alla små detaljer och är stadig på handen! Jag insåg också att jag behöver några fler pennor, har t ex ingen röd så flugsvampen blev lite blek… 🙂

20120630-221425.jpg

Jag behöver öva mer på färgläggning, men annars är jag jättenöjd! Och jag har många stämplar kvar att prova – totalt 12 bara i kitet! 😀

Det här inlägget postades i Scrapbooking och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Doften av nya stämplar

  1. Diana skriver:

    Jag behöver också öva på att färglägga stämplar, man får liksom prestationsångest när man ser andras. Mycket fyndat, ”mitt” Panduro var länsat så inget skoj fanns kvar.

Thanks a lot for leaving a comment, I really appreciate it!

