Bebiskort till tvillingpar

I höstas fick våra grannar tvillingar, en liten kille och en liten tjej. Jättekul att det kommer fler barn på gatan, de kommer ju gå i samma klass som min lille G när de börjar skolan. Jag passade på tillfället att göra ett bebiskort, och dessutom välja bland både flick- och pojkpappren. Är faktiskt riktigt nöjd med resultatet, använde mig av ”tags” för första gången för att få plats med mer.

Papper från norska Nille (har längtat ett år efter att komma dit igen och just nu är vi i Norge så snart blir det shoppinginlägg ;)) och vit cardstock
Färg och effekter: Distress Ink Pad Vintage photo, Versafine Onyx black (min favoritstämpeldyna, perfekt för detaljerade motiv!)
Klistrigt: 3D-kuddar, Stickles glitterlim
Dekorationer: blom-brads

Det här inlägget postades i Bebiskort, Grattiskort och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Bebiskort till tvillingpar

  1. Diana skriver:

    Snyggt! Jag älskar tags, ibland har jag bara det som pynt utan nån viktig text på. 🙂

  2. Therese skriver:

    Hej!
    Tack för kommentaren hos mej. Jul i juli är perfekt, då kan man lägga tiden i december till familjen och julklappsshopping :).
    Fint kort, jag är en glitter fanatiker så detta kortet föll mej verkligen i smaken.
    Ha en fortsatt trevlig semester 😀
    Kram!

  3. Chruss skriver:

    Snyggt! Visst har de lite annat pysselutbud i Norge även om mycket finns här, eller vad tycker du?
    Japp, samojeden är en hundras, ingår i de s k polarhundarna där vi även har sibirian husky, alaskan malamute och gtönlandshunden, typiska draghundar,
    Må så gott!

  4. Åsa/asamia skriver:

    Hej och tack för din kommentar inne hos mig. Vilket fint kort du gjort!! Söt nalle!
    Du undrade om jag håller kurser, och det har jag gjort och kommer att göra i höst igen – i Uppsala på Scrapdraken. De brukar skriva om det och man kan anmäla sig via deras blogg.

  5. Diana skriver:

    Sv: Ja man blir lite bortskämd. 🙂

Thanks a lot for leaving a comment, I really appreciate it!

