Maja Design Walking in the Forest

Mina favoritpapper kommer nästan alla från det svenska företaget Maja Design. Deras papper är kraftiga, av hög kvalitet, färgglada och detaljrika. Ja, jag är nog lite kär… Varje ny kollektion är en ny måste-ha!

Döm därför om min lycka när jag vann en utlottning hos Kottens Corner! Vinsten var ett ”paper pad”, ett block med 15×15-cm papper, med nya julkollektionen Julen är här. Dock hade jag redan hunnit köpa den, så jag fick höstkollektionen istället. Bra service!

Jag fick hem blocket idag och har bläddrat i det, pappren är helt ljuvliga! Kan knappt vänta på att få använda dem! Nu står snarare julkort på agendan men så fort jag får tid över ska jag göra några layouts från i somras och höstas och då tror jag de blir perfekta. Jag har lånat en bild från en tidigare utlottning hos Kotten, för att visa lite av pappren;

Blocket består av 18 dubbelsidiga papper, två av varje. Tur att det är två av varje för många baksidor är lika fina som framsidorna! Jag gillar också att texterna (på vissa papper är det texter, som brev eller tidningssidor) är på svenska – det finns så många fina papper som är på engelska men jag tycker det passar bättre med svenska ord när jag har svenska texter på mina kort!

Om du vill se mer av pappren så kika här, på Maja Designs egen hemsida!

Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Maja Design Walking in the Forest

  1. Jenny skriver:

    Åh vad kul att du fått blocket. Ha nu en riktigt rolig pysselhelg. Ser fram emot att få se vad du skapar av det.

    Kram
    Jenny

Thanks a lot for leaving a comment, I really appreciate it!

