Man är väl lite skadad…

Man är väl lite skadad… När jag såg asken tänkte jag direkt ”Den borde man ju altra!”. Vad tror ni, kunde inte det bli fint? Fina papper, tex med jultema eller varför inte min vinst (se förra inlägget) och så en liten present i som syns genom plasten.

20121110-130708.jpg

Innehållet var inte heller jobbigt att äta upp. Allt för konsten! 😉

Det här inlägget postades i Altrat, Tips & Inspiration och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Man är väl lite skadad…

  1. tigerblomma skriver:

    Känner igen mig där! 🙂 Angående frågan om vilket glitter jag har använt till den guldiga granen, så kommer det en länk här. http://www.ciliinpapers.se/product.html/stampendous-glitter-mix?category_id=258
    Jag har använt en sk. gluepad när jag stämplade det, men rekommenderar någon form av fixativ över.

Thanks a lot for leaving a comment, I really appreciate it!

