Enkelt kort

Ett svårt kort att göra, min bästa väns svärfar gick plötsligt och oväntat bort alldeles för tidigt. Jag ville skicka nåt, dessutom fyller min vän år imorgon. Jag brukar alltid skicka kort till hennes födelsedag men det jag hade gjort, med texten ”Have a sparkling day!” kändes lite fel med tanke på omständigheterna…
Det fick bli ett väldigt enkelt kort med den underbara stämpeln Collage med lilja från Vilda och ett brunrött organzaband.

IMG_6040

Inuti använde jag samma stämpel och likadant band igen.

IMG_6037

Jag är riktigt nöjd med mitt CAS-kort. Hade ingen lämplig stämpel så skrev för hand inuti.

Jag vill vara med i Cili in paper’s februariutmaning Inga mönstrade papper.

Det här inlägget postades i CAS Cards, Sorgekort och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Thanks a lot for leaving a comment, I really appreciate it!

