Glittriga grattiskort

Häromveckan var jag på födelsedagskalas med min fyraåring, några av hans bästa vänner (tvillingar) fyllde år. De gillar pyssel så de fick kortstommar, självhäftande glitterpapper, sifferklistermärken och massa knappar. De verkade uppskatta det för nästa dag fick jag ett sms om att de satt och pysslade – 7:30! 🙂

Samma glitterpapper användes på de enkla korten de fick:

IMG_6030

Jag stansade ut bokstäver ur glitterpappret till insidan:

IMG_6031

Jag vill vara med i Cili in paper’s februariutmaning Inga mönstrade papper.

Det här inlägget postades i Barnkort, Grattiskort och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Thanks a lot for leaving a comment, I really appreciate it!

